Kävin tänään tutustumassa möykkylään ja sen asukkeihin! Olen jo pitkään suunnitellut kyläileväni siellä, mutta ikinä sitä vain ei ole saatu aikaiseksi. Eilen sitten onneksi Elina pyysi minut käymään ja pääsin tutustumaan ihanaan Meikoonkin! Meikoa en ole vielä aiemmin livenä nähnytkään ja tyttö oli aivan yhtä kaunis kuin olin kuvitellutkin!

Meerin olen nähnyt kuopion näyttelyssä ja kerran ulkona valjaissa. Meeri on aina niin ihana, suloinen ja aivan mahtavan pehmeä karvakasa! Meerillä on mielettömän erikoinen ääni ja aivan super ihania ilmeitä!!

Tuisku-muisku (jonka olen nähnyt jo moneen kertaan) oli aivan mahtava sammakko mies, joka esitteli kaikki temppunsa minulle! (Sinun kannattaa muuten Elina pyytää Senjalta rahat takaisin, nimittäin siinä pojassa on nyt joku vika, siitä kuului kokoajan hirmuinen rupina, kauhea purina!) Hassua oli miten paljon se luonteeltaan ja tempuiltaan muistutti meidän Kikiä!! Aivan samanlaiset kujeet! :)

Möykkylään mennään vierailemaan kyllä toistekkin (jos vain Elina meidät ottaa)! Nyt odotetaan vastavierailua.... :)